תפריט קטגוריות
אוכל הודי בשר סוגי בשר חלבי אוכל אסיאתי דגים ופירות ים מזון לתינוקות סלטים מליות פסטה קוקטיילים ומשקאות קפה דברי מאפה דלי קלוריות מאכלי חגים מאכלים לחנוכה מאכלים לראש השנה מאכלים לפורים מנות ראשונות מאכלים לפסח מילון מונחים קולינרי מרקים סנדוויצ'ים פטנטים וטיפים לבישול ולאפיה פשטידות וקישים תבשילי ירקות קישורים עוגות עוגיות קינוחים ומנות אחרונות ממרחים רטבים טיפים מטוגנים ופסטלים כללי צמחוני מתכונים מיוחדים לחולי צליאק קייטרינג אוכל טבעוני מתכונים לשבת

האוכל מלוח מדי ?

איך עושים את זה ?


קרה לכם שנשפך לכם יותר מדי מלח לתבשיל ? אתם טועמים על קצה הכף, ומתחלחלים מהמליחות. אם תגישו ככה, לפעמים יסתפקו בלהגיד שאתם מאוהבים, אבל לפעמים גם ישאירו את האוכל שבצלחת בשלמותו. מעליב קצת לא ?. הפטנט לכך הוא להוסיף לתבשיל תפוח אדמה גדול, חצוי לשניים ולתת להתבשל ביחד מספר דקות. תפוח האדמה סופח אליו את המליחות היתרה. ככל שתבשלו יותר, ככה יותר מלח ייספג בתפוח האדמה. את תפוח האדמה הרך ניתן לאכול אחר כך, אבל זה קשור למתכון אחר לגמרי.