
הצעת הגשה.
רכיבים:
1. לשפוך לסיר 3 כפות שמן. לאחר שהשמן חם, מוסיפים את הבצל. מטגנים עד להשחמה. (אחרי שמשחים - אפשר לטחון את הבצל בבלנדר עם ½ כוס מים, ולהוסיף לרוטב לפני האורז).
2. מוסיפים לסיר - 2 עלי דפנה, 3 תרמילי הל פתוחים, 2-3 ס"מ מקל קינמון, ½ כפית זרעי כמון, להקפיץ כדקה, להוסיף ג`ינג`ר ושום ומערבבים היטב (אפשר לטחון את השום והג'ינג'ר בבלנדר עם ½ כוס מים ולהוסיף למחבת) מטגנים כשתי דקות.
3. מוסיפים את העגבנייה, כפית כורכום, כפית צ`ילי, כפית אבקת כוסברה, ½ כפית אבקת קארי, ¾ כפית גאראם מאסאלה, ½ כפית מלח (אם הבצל טחון – להוסיף אותו עכשיו, ואז לא להוסיף מים), ½ כוס מים. מערבבים היטב ומבשלים במשך כ - 5 דקות.
4. מוסיפים את הירקות.
5. מוסיפים את האורז ו - ½2 כוסות מים. מערבבים ומביאים לרתיחה.
6. מכסים את הסיר ומבשלים על אש נמוכה כ-30 דקות עד שכל המים נעלמים. אם משתמשים בזעפרן – מוסיפים אותו אחרי כ 20 דקות בישול.